Bidrag til at barn og unge med nedsatt hørsel kan utvikle språk, samle erfaringer og tilegne seg regler for samspill.
Språkstimulering i kommunikasjon mellom pedagog og barn med cochleaimplantat (CI)
Artikkel av Nadja Akinshina (2017)
Et vanlig barn i en vanlig barnehage? Vilkår for deltakelse i barnefellesskap for de yngste barna med cochleaimplantat i barnehagen.
Ph.D avhandling av Siv Hillesøy (2016)
Kunnskapsoversikt over forskningsfunn om læring hos barn og unge med hørselshemming
Johan Hjulstad, Gry Mette D Haugen, Sigrid Elise Wik, Anne Hildrum Holkesvik og Patrick Kermit. (2015)
Psykososial utvikling hos førskolebarn med høreapparater
Artikler av Nina Jakhelln Laugen (2016)
Barn med hørselstap er i risiko for forsinket utvikling på flere områder
Ph.D avhandling av Nina Jakhelln Laugen (2017)
Bilingualism and Bilingual Deaf Education
Bok med bidrag av Ann Elise Kristoffersen og Eva Simonsen (2014)
Et løfte om inkludering: barnehagens rammer for samhandling mellom hørselshemmede og hørende barn
Artikkel av Ann Elise Kristoffersen og Eva Simonsen (2013)
Tre skular og ein barnehage på Vestlandet har det siste halvanna året testa ut å lære teiknspråk til alle barn og tilsette. Slik inkluderer dei barn med nedsett høyrsel. Prosjektet er radikalt, seier NTNU-professor.
– Målet må vere at barn får den hjelpa og støtta dei treng, men at dei merker minst mogleg til tiltaka, seier Siv Hillesøy.
Elevar med høyrselshemming har dårlegare skuleresultat enn andre elevar. Dei med lett høyrselstap får truleg for lite merksemd i skulen, for dei presterer dårlegare enn elevar med moderat høyrselstap.