Hvordan knuse noen vegger som står igjen fra gamleskolen? Del 2 | www.statped.no

Hvordan knuse noen vegger som står igjen fra gamleskolen? Del 2

Hvordan knuse noen vegger som står igjen fra gamleskolen? Del 2

Samtale om bruk av digital didaktikk for å styrke inkluderende fellesskap. Videoforelesning fra SPOT 2021.

Fakta om video

Kategori: Småtrinnet (1.-4.), Mellomtrinnet (5.-7.), Ungdomstrinnet, Videoforelesning, Pedagogisk bruk av teknologi

Språk: Norsk

I Digital didaktikk og inkludering tilbys inkluderende e-læringsmoduler som støttes opp med veiledning og fagdager av Statped. Formålet med kompetansetiltaket er å inkludere alle elever i læringsfellesskapet ved bruk av digitale verktøy. E-læringen gjennomføres som kollektiv kompetanseheving for skoler og i PP-tjenester.

Innlegget vil vise til bakgrunn og oppnådde resultater. Deretter deles erfaringer fra gjennomføring av inkluderingstiltaket, holdninger til inkludering og suksessfaktorer ved endringsarbeidet i en samtale.

Fredrik Lillestølen Ekren

Prosjektleder for Digital didaktikk og inkludering i Statped

Marianne Engen Matre

Doktorgradsstipendiat og universitetslektor ved Universitet i Agder

Veronica Bentsen

Digitalveileder ved Furulunden skole og lærerspesialist i PfDK i Lindesnes kommune

Ann Oline Vuttudal

Rektor ved Gjølme skole i Orkland kommune

Julie Kristin Eliassen

Pedagogisk psykologisk rådgiver i Orkland kommune

Fant du det du lette etter?

0/250
0/250

Tusen takk for hjelpen!