Til hovedinnhold

Slik utnytter du digitale verktøy så eleven kan delta

– Vær tydelig når barnet har språkforstyrrelser

– Tegn og visuell støtte er nyttig for alle

– Arbeid med ASK krever kompetanse og samarbeid

Overganger

Tidlig innsats før Nalis skolestart

Mollies skolestart

Mollie foran skolem

Samisk spesialpedagogisk støtte (SEAD)

Læringsressurser

Skolelydbok

Læremidler for blinde og sterkt svaksynte

Ressurs for hørselshemmede

Teknologi i opplæringen

Programmering for barn med særskilte behov

Struktur og forutsigbarhet i det digitale læringsmiljøet

Digital lese- og skrivestøtte

Møt noen elever

Brage

er en selvsagt del av klassen

Maya

kom i gode spor

Pernille

er en selvsagt del av fellesskapet

Emma

har norsk tegnspråk som favorittspråk

Sofie

vil være en del av nærskolen

Sofie smiler med venn i skolegården

Ole André

slår seg løs som trommis

Ole André spiller konsentrert på trommer

Slik jobber laget rundt Jacob